Tuesday, April 17, 2012

It's Tax Day

SAMMY

Has you done yours? I has not done mine.  Oh, well, let's just go ofur to Billy's and party

11 comments:

Cheysuli and gemini said...

Yeah ours are done.

Barb and TheDailyGs said...

Mine are done by the end of February every year. 'No stress' is my mantra!

Empress Bee (of the high sea) said...

yes. blech. a party is a grate idea!!!

smiles, auntie bee
xoxoxoxooxoxoxox

Meowers from Missouri said...

yup, ours is done. no partyin' on OUR returns, though. dad sez they's gotta go right back inna bank, or there's no more temtayshuns!! pfui. how much temtayshuns kin you buy wif $4, ennyhow? really; that's what we gets back frum the state.

William said...

Hmmm. We never do taxes. We let our mom to gnash her teeth on those.

William said...

What the paw? There should be no "to" in that comment. See, it's good we don't do taxes!

fivecats said...

Will your mom be claiming all those shipping charges as "business" deductions?

Zippy, Sadie and Speedy said...

Mommy did ours a long time ago...well, not ours, theirs, you know what we mean. Eh, we'll just go over to Billy's to haf some fun.

ABBY said...

Yep done a long time ago...even got a refund! :)

purrs and nosekisses to my sweet floofy cocoa puff meezerman
from you adorin tiny tuxie princess
Abby
PeeSss
How is Grammie?

Eric and Flynn said...

The party sounds much better than taxes.

The Island Cats said...

Taxes are no fun! Let's party!

So I think that overnight delivery is a crock......

MILES Shoved back in the box by that bas***d in the bloo shorts again.  He said "overnight delivery back home"  Well, I climbe...